Hallåååå

Gott nytt år allihopa! Hoppas att ni hade en bra nyårsafton, det hade iaf jag. Orkar inte berätta om kvällen just nu. Kan meddela att jag var sjuk iaf. Som sagt har man tur eller har man tur. Hostar som en gris och är snorig i näsan. Feber klarade jag mig ifrån under gårdagen då jag gick på alvedon men vid 3 var den tillbaka igen.

Idag har jag haft lite små feber, men inte mycket alls och jag hoppas verkligen att jag får bli FRISK och fri från febern nu. Men eftersom jag aldrig har feber så tror jag inte att den kommer tillbaka.

Imorgon mina damer och herrar blir jag stor flicka, jag fyller nämligen 18 hela år :) Perfekt på en fredag tycker kanske ni men nu är det ju så att det inte blir någon utgång för min del eftersom jag inte är helt hundra och eftersom jag tidigt på lördags morgonen åker till Örebro.

Istället blir det mys med nära och kära här hemma med tårta. Vill du också ha en bit så är det bara att höra av dig.

Lite bilder från nyår kommer när jag samlat ihop några!
Ha det bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0