Fredag

Så var det helg, eller inte riktigt än. Har några timmar kvar i skolan först men jag hoppas att de kommer gå fort! Sm-veckan är ju i fullgång här i sundsvall och tillmestadels spenderar jag de tiden ute på gärde där elitserien i curling spelas. Men ikväll vet jag inte om jag ska dit även om jag hade velat.

Nu sitter jag som sagt på skolan har lunch. Börjar med svenska vid 11:40, så ska snart slänga i mig lite mat och sedan gå ner för att ha lektion i 2 timmar. Är sjukt trött, skulle bara vilja lägga mig ner och sova. Menmen, jag får härda de 3 timmarna som jag måste vara kvar. Slutar runt 2, så det blir troligen fem över 2 bussen hem. Väl hemma kanske jag åker ut till hallen om någon orkar åka med mig, annars upptäckte jag igår att mitt rum behöver städas! Men, nu ska jag sitta här och glo runt och försöka hålla ögonen uppe.

Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0