Förlåt

Förlåt för att jag varit så jävla dålig på att uppdatera! Andleningen är att jag inte haft ork.. Känns meningslöst på nå sätt. Menmen, nu tänkte jag iaf skriva ett inlägg.

Skolan har dragit igång igen och för mig är det skola efter 8 veckors "ledighet". Kändes konstigt att sitta på en vanlig lektion igen. Jobbigt också för den delen! Menmen, nu är det inte långt kvar till studenten och det är bara att härda.

I fredags drog let's dance igång på tv4. Kvällen tillbringade jag med att skåda det. Många duktiga med denna säsongen tycker jag och den som överaskade mig mest var Morgan! Himla duktig och väldigt rolig att titta på. Efter att programet var slut så blev det till att krypa till sängs. 

Lördagen började med att klockan ringde vid 08:15, pappa skulle inte till hallen och spela curling och han erbjöd mig att köra in honom som lite "uppvärmning" inför måndagens körning (berättar om det längre ner). Körde alltså hela vägen ut och det gick kanon. Väl framme vid hallen var det bara att byta bil och åka hem igen med mamma. Hemma var det bara till att sätta igång och packa. Skulle ta 12:10 bussen in till stan där jag skulle möta Emma för att handla lite mat.

Efter att ha gått på stan en liten stund med svinit tung väska så begav vi oss till ica för att handla taco grejer. Träffade upp Malin och hon hade bil så vi kunde åka med henne hem till Emma, väldigt snällt! Väl hemma så pratade vi lite och sedan blev det till att ta tag i bekymret om vad man skulle ha på sig. Lämnde snabbt det och gick på hår och smink ist. Runt 6 så kom Malin och Amanda vi började att laga mat och sedan blev det musik, dricka och snack. 

Runt 10 gick i iväg till bussen för att dra oss in till stan. Var framme i stan strax före 11. Vi traskade då bort nog BK där i bestämt oss för att spendera kvällen. Det var väldigt lite folk från början men vi var också väldigt tidiga. Runt 12 så började allt folk att komma och efter att ha stått själv på dansgolvet i början av kvällen blev det mycket folk och mycket varmt! Vid halv 3 började vi dra oss mot bussen och runt halv 4 så var vi hemma igen. Alla skulle sova hos Emma och när vi kom hem så blev det till att äta lite mat och sedan krypa till sängs. Somnade kanske halv 5 och klev upp 1. Kvällen var väldigt trevlig, hade super roligt!

Idag är det söndag och jag vaknade som sagt i tallnäs, åt frukost vid 2 och sedan kom mamma och hämtade mig vid 3 tror jag. Vi åkte förbi curling hallen på hemvägen för att titta lite på när pappa spelade divition 1. Sedan blev det till att åka hem. Var hemma runt 4 och då väntade städning. Har nämligen ett antal väskor med kläder på rummet. Känns som att jag bor i en resväska. Efter alla tävlingar här och där och eftersom jag är lat kan det ligga ett tag. Nu är det iaf upp plockat dock åker jag iväg till helgen igen och då blir det packa igen.

Imorgon ska jag på skolan och sedan ska jag ha en körlektion där en lärare ska bedöma hur många körlektioner jag tros behöva ta. Ska bli spännande och jag hoppas att det går bra! Nervös kommer jag vara.

Ett långt inlägg blev detta. Förlåt för det. Jag ska bli bättre på att uppdatera!
Hoppas att ni haft en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0