Vinst i KM

Igår spelade vi ännu en match i KM och vi mötte ett lag som vi förlorade mot i söndags när vi spelade divition 3. Som sagt var jag ganska seg igår men när jag kom ut på banan så blev jag genast peppad och en vinst var bara ett måste eftersom vi är så grymt mycket bättre än dom vilket vi ville visa! Var ett lite sisådär spel i början då det var lite slarvigt med släpp och far osv men vi hade ändå "tur" och stal först en 2:a sedan en 3:a och sedan en 3:a till. Så efter 3 omgångar ledde vi med 8 - 0. Det kändes väldigt skönt att leda men samtidigt var det fokus som gällde så att vi inte skulle tappa. Vi höll matchen i goda händer och den slutade med 11 - 1. För er som inte vet vad det innebär när jag säger att vi stal poäng så innebär det att vi inte hade sista sten.

Så när jag kom hem igår så blev det till att lägga sig i sängen nästan på en gång då jag var jätte trött. Skulle ha duschat men varmvattnet var slut så duschade i morse istället. Somnade gott.

Idag på våran lediga dag så skulle jag och malin vara flitiga och åka in för att jobba med vårat projektarbete. Skulle träffa henne runt halv 9 på västermalm så tog 8 bussen härifrån. Sjukt trött var jag även fast jag somnade hyffsat tidigt igår. Jobbade flitigt på i mörkrummet och det känns bra att det flyter så att vi börjar närma oss ett slut resultat! Hade planerat in att vara och jobba i mörkrummet hela dagen men vid halv 2 så bestämde vi oss för att börja dra oss hem då det är jobbigt att stå i mörkret hela dagen. Så jag hann med fem över 2 bussen hem. Var hemma runt 3 och då la jag mig i soffan och tittade på thailandsfilm från när vi var där 2008, somnade ganska fort och sov till ungefär 1 timme sedan. Trött tjej!

Men nu ska jag gå ut och ge pucko mat och sedan ska vi äta tacos, på en tooooorsdag :)

Kommentarer
Postat av: maria

Vi spelade sååååååå mycket bättre än i söndags, tur det :)

2009-02-26 @ 16:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0