Trött, trött, trött

Snacka att jag är seg i min kropp nu. Usch, det är jobbigt att vara såhär trött, vill bara lägga mig och sova men det måste jag vänta med för annars kommer jag inte kunna sova senare. Men en tidig kväll kommer det bli iaf, garanterat! Och ja för er som vill veta hur det gick för oss i DM så kan jag meddela att vi vann båda våra matcher idag och vi kom på en 3:dje plats. Roligt, roligt! Dock synd att vi fick de två svåraste matcherna i början (igår). Hade de varit idag så hade vi nog slagit dom. Men, men en tredjeplats är ju bättre än inget. 

Min rygg är ett av mina kroppsdelar som är något överansträngt nu. Spänd som bara den. Gör ont när jag rätar på mig. Så är det när man ska ligga på topp, inte vilat så mycket de senaste månaderna. På helgerna har det varit matcher och på veckorna tränas det och spelas matcher. Något som ryggen skulle behöva är alltså några dagars vila, men så kommer det nog inte bli tyvärr. Får försöka låta den vila så mycket som jag kan mellan träning och match. De sista 3 matcherna fick jag gå upp och vara skipp och det blev såklart en avlastning för ryggen då man inte sopar så mycket då, men då blir man istället kall och när man väl sopar så känns det mer. Men, hoppas att det släpper!

Kom hem från hallen runt 3, då pratade vi lite thailand och jag drog fram lite kartböcker och tittade. Vi vet nämligen inte hur vi ska åka. Har varit i thailand 2 ggr tidigare och då har vi varit på södra sidan så denna gång tänkte vi åka och se norra delen. Men nu är vi lite osäker och funderar på att inte dra oss söderut igen. Någon som har varit i Thailand och som kanske har något förslag?

Nu ska jag ta och slänga mig in i en varm dusch, hoppas på att bli lite piggare! Sedan blir det mat och tv tittande.
Ha en bra kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0