Tjenixen

Så var det måndag igen. Vädret är helt underbart! Sol och minusgrader, det ända som fattas för riktig vinterkänsla nu är fjällen och varmchoklad i backen. Mums. Kanske lite dumt att känna vinterkänsla nu när det är februari, tycker att den borde kommit i december. Menmen, i helgen har jag ite bloggat alls vilket beror på att jag knappt varit hemma. Jag har typ bott ute på gärde. Har suttit i ishallen hela helgen och jag har fortfarande inte tinat upp. Menmen, satt där frivilligt så får skylla mig själv. Men det har varit mycket curling och mycket toast. Men nu är sm-veckan slut här i sundsvall och jag ska försöka tina upp lite till imogon då jag ska ut till hallen igen. I lördags spelades finalen för herrar och det segrande laget blev Karlstad/Edin som vann över Stocksund/Kraupp. Damernas final spelades på söndagen och segrade gjorde Härnösand/Folksam över Sellefteå/Alltele. Härnösand/Folksam som många av er säkert känner igen leds av Anette Norberg och deras vinst innebar att de kommer få representera sverige i VM.

Menmen, tillbaka till måndag. Det var meningen att jag skulle in till skolan till 1 idag för att syon skulle informera oss om högskoleprovet. Skulle alltså åkt härifrån 12:15. 11:45 satt jag här i full mjukismundering och allmänt seg, jag bestämde mig för att titta mailen och där fanns 3 olästa brev. Alla från min klassledare. Vi hade då fått ett mail om att syon inte hade tid med oss och att vi istället skulle ses på torsdag. Tur man kan ha ibland, tänk om jag hade åkt in det hade inte varit så roligt. Så nu sitter jag fortfarande här i mjukiskläder från topp till tå, skönt! Har även hunnit varit ut med laban en sväng nu på morgonkvisten då kameran också fick följa med ut i det härliga vädret. Så här får ni lite bilder att titta på.

 
  
  


Kommentarer
Postat av: Emma

SöötLaban!

2009-02-02 @ 13:35:19
URL: http://Emmapersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0