Sängdags

Om ungefär 2 timmar. ;)

Kom hem för ett litet tag sedan då jag varit hos Ida, hör och häpna i hennes städade lilla stuga. Det var en mycket vacker syn, men det är fint annars också. Vi hade mycket trevligt, då vi pratade, lyssnade på musik och hade allmänt trevligt. Jag fixade med hennes blogg också och den blev mycket fin. Check it out, hobbebobb.blogg.se. Men nu är jag som sagt hemma och sitter vid denna dumburken. Vet inte vad jag ska göra, lär väl bara bli att glo runt lite.

Imorgon är det torsdag och jag har sovmorgon, börjar halv 1. Så åker in till skolan tills dess och sedan har jag körlektion runt 2 tror jag. Sedan blir det gå till hedbergska för att ha psykologi. Slutar runt 4 och då blir det stan och mat med pappa och sedan träning. Förra tisdagen då vi spelade match så var en i laget inte med och spelade utan hon fick då äran att fota lite med min kamera. Jag måste verkligen säga att min kamera är nog det värsta jag varit med om. Usch, du gjorde ett bra jobb jossan men kameran är som sagt inte på topp vilket innebär att bilderna är dåliga.

Försökte redigera upp några men det slutade bara i tre hyffsade men jag bjuder väl på de.
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0