Respons

Ojojoj, vilken respons man fick när man frågar om lite hjälp. Måste vara väldigt jobbigt att slänga iväg en kommentar. Tack, Julia för dina ord och roligt att du läser! Som jag svarade till dig så har du självklart en poäng i det du säger om att en blogg skriver man för att få ut sina tankar och åsikter och såklart om ens vardag och sysslor. Det vet jag, men det känns så tråkigt på ett sätt. Det blir bara samma, samma. Vem bryr sig om att jag sovit lite längre än dag eller varit i skolan en annan? Mja, jag vet inte. Kanske är detta inget för mig. Alla andra har något extra att tillkomma med i deras bloggar, men det har inte jag utan jag nöter bara min vardag.

Vet inte alls jag, känner mig allmänt tråkig när jag skriver och jag själv skulle nog inte tycka det var så intressant att läsa. Men, men jag slänger väl in ett inlägg lite nu och dårå. Sedan får jag klura på vad jag ska tillägga i bloggen för att den ska bli lite intresantare. Kom gärna med förslag om ni nu vågar kommentera. Ni vet det går alltid att vara anonyma!


Kommentarer
Postat av: Hobbe :)

jag tycker du ska skriva om sex :) hihi

2009-02-14 @ 08:39:08
Postat av: Julia

När man läser andras bloggar handlar det mkt om sovmomrgnar, skoldagar etc. Man berättar vad man har gjort. Det är du duktig på och inte jag. Jag klagar bara i alla mina inlägg och hur kul är det att läsa? Du är mer bloggare än jag. Du kan. Du berättar allt du gjort medan jag aldrig berättar någonting. Om det är någon som ska blogga så är det du! :) Tycker du ska fortsätta skriva som du har gjort så här långt. De som läser din blogg väljer att göra det för att de tycker att det är kul och intressant oavsett vad du skriver. :)



Så säger bara en sak: fortsätt blogga som du har gjort och kommer du på nya grejer att skriva om blir väl det kul att läsa också. :)

2009-02-14 @ 12:02:30
URL: http://www.spjulia.blogspot.com
Postat av: maria

Fortsätt absolut skriva! Jag kollar jämt :D

Nog för att jag tycker att det är orättvist att du har sovmornar och inte jag, men ;)

2009-02-14 @ 17:52:36
Postat av: Nathalie

Ida: Det är ju ditt område :p



Julia: Tack, din blogg är bra hurrudu!



Maria: Jag tycker att du också ska börja skriva :D

2009-02-14 @ 18:35:53
URL: http://nathaliefalt.blogg.se/
Postat av: maria

Sällan, har inte orken ;)

2009-02-14 @ 19:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0