Måååndag

Idag är ingen vanlig dag utan det är helt ny veckodag, hurra, hurra, hurra! Oh fyfan, denna vecka går jag i skolan 2 dagar -.-
Måndag: Projektarbete med Malin (foto)
Tisdag: Halkbana hela dagen
Onsdag: LEDIG
Torsdag: Skola 13:00 - 16:00
Fredag: Skola 10:00 - 14:00

Det var min vecka. Tror dock att jag ska ägna min lediga onsdag åt teori pluggning på körskolan. Ligger lite efter i min teori pluggning och jag är färdig med min körning så det är bara teorin som ska funka så ska jag boka uppkörning och teoriprov. Körkortet är inte alltför långt borta alltså. Jag ska ta det innan vi drar till thailand den 10 april.

Ikväll är det lugnt på schemat för min del, ska bara ligga framför i soffan framför tvn eller i sängen med datan och slappa. Ska kanske ta och ta tag i boken som jag så glatt köpte mig för typ 2 veckor sedan. Har inte ens öppnat den. Har ingen ro alls i kroppen att sätta mig ner och läsa en bok.

Imorgon blir det halkbana. Åker från körskolan 09:30, vi kommer vara 4 personer som ska åka upp. Vardera kommer att få köra 3 mil var upp till Härnösand där vi ska spendera dagen. Är hemma i stan vid 15:00 igen tror jag. Så det blir en hel dag på hal is imorgon alltså. När jag landat i stan åker jag hem och sedan ska man in till stan igen och träna. Spelar match imorgon, hoppas på vinst. Eller vad säger ni tjejer? Finns det något annat än vinst?

Uppdaterar kanske senare, hörs

Kommentarer
Postat av: Josefin

De är sant, vinst är de ända som accepteras ;)

2009-02-16 @ 19:53:28
Postat av: Nathalie

Absolut, vinst!

2009-02-16 @ 21:08:36
URL: http://nathaliefalt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0