Kvällen till ära...

...Har jag gjort något som jag lovade mig själv förra veckan att aldrig mer göra om! Nämligen att titta på melodifestivalen.. Fattar inte att man jämt hamnar framför den skiten ändå. Men efter en dag i curlinghallen med matcher hela dagen är jag hyffsat trött i min kropp och orkar inte ta mig ifrån soffan och tvn. Som jag nämnde tidigare skulle jag tillbringa kvällen med Ida, men hon svek :o Nej då, båda var hyffsat sega efter en dag med matcher så vi ska nog träffas imorgon ist! Men trevligt hade jag ändå med familjen och allt onyttigt snask svek inte (tyvärr). Nu har jag nyss tagit mig från soffan efter melodifestivalstittandet. Är dock lite mindre upprörd denna gång då jag faktiskt tyckte rätt bidrag gick vidare. HEAT var lungt bäst och det skulle inte förvåna mig om de vinner hela skiten.

Imorgon är det söndag och jag ska upp runt 8 för att dra ut till hallen, träffa tjejerna klockan 9 och sedan spela 2 matcher. Vi spelade 3 matcher idag och det slutade med 2 förluster och 1 vinst. Imorgon har vi två lättare lag som vi ska möta så hoppas på vinst i båda de matcherna och troligen en 3:dje placering i DM. Inte så pjåkigt, men ska jag vara ärlig så hade jag redan tagit ut en vinst, menmen så går det när man är självsäker. Men vad säger ni tjejer, vi kunde ju lätt vunnit? Synd bara att vi inte kommer igång med spel från start. Aja, nog babblat hoppas på 2 vinster imorgon som sagt och en 3:dje plats!

Nu ska jag krypa ner i min säng som mamma har bäddat ren idag, tack snälla mamma det behövdes!

Kommentarer
Postat av: maria

Att vi kunde! Men det är som du säger, kmr vi igång från början så går det så mkt bättre :P

2009-02-19 @ 16:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0