Ett tecken på förvirring och trötthet

Det är ju fan inte torsdag idag kom jag på. Skrev det i det tidigare inlägget och det slog mig själv att det var fel när mamma sa att vi skulle äta tacos på en onsssdag. Kenpigt det kan bli. Inte bättre blir det av att det känns som fredag nu. Sen middag och tacos jobbigt att det är 2 dagar kvar till helg och lov. Men nu är det bara att härda.

Nu är klockan halv åtta och även fast jag sovit hela eftermiddagen så är jag fortfarande trött. Skulle kunna lägga mig och sova nu men istället sitter jag här och fördriver lite tid. Ska titta på tv vid 8 och sedan blir det dusch och sedan förhoppningsvis säng!

Drack mitt första glas mjölk på 1 vecka idag, kanske därför jag har ont i magen. :/

Kommentarer
Postat av: maria

Hahaha det är ju bra att du har koll på vad det är

för dag ;)

2009-02-26 @ 16:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0