Dagarna som gått

Torsdag: I torsdags hade jag som sagt inte speciellt mycket tid till att blogga då det var jobb, skola, träning och Ida som gällde. Efter att ha tränat så åkte jag hem, slängde i mig middag, duschade och packade ihop lite saker som jag skulle ha med mig. Jag sov i stan med Ida. Det var mycket trevligt, vi åt popcorn och tittade på film sedan blev det sängen.

Fredag: Började med att jag och Ida masade oss upp ur sängen åt frukost gjorde oss färdiga och sedan gick vi ner mot stan. Jag började senare men eftersom Ida behövde ta 08:20 bussen till skolan så följde jag med och fick istället till körskolan och pluggade teori och jag lovar det går framåt. Klarade en fas och vid strax efter halv 10 började jag dra mig bort mot skolan. hade arbetsmiljö och säkerhet där vi fick gå igenom brandsäkerheten på skolan, nödutgångar och grejer. Måste medge att det kändes väldigt skönt att man fick den informationen sista året. Tack.

Efter den lektionen så gick jag och 4 tjejer till från klassen och åt pizza. Det var inte så speciellt gott, men lite mat i magen är ju aldrig fel. Fick typ slänga i oss pizzan och sedan gå på lektion. Hade svenska och eftersom vi har 2 skrivningsuppgifter att göra så fick vi jobba på valfri plats. Slutade alltså 2 timmar innan väntat. Tog mitt pick och pack bort till körskolan där jag körde repetition, klarade ett steg på den så det blir tätare och tätare till uppkörning nu.

Efter lite teori mötte jag upp Richard, vi gick ner för att ta bussen hem till njurunda. Ida gjorde oss också sällskap på bussen. Väl hemma så tittade vi på film, åt mat och sedan åkte vi till Ida för att se på tv och ha trevligt. Gick hem runt 12, halv 1. Väl hemma så blev det till att krypa i säng. Hade en väldigt trevlig fredag, tack.

Lördag: Idag är det lördag och det blev efter några timmars sömn bara att masa sig upp då jag skulle in till hallen för att träna. Var i hallen till 11 och då tränade jag tillsammans med vårat mixed lag som ska spela SM. Det är jag, Maria, Rille och Pappa. Det gick hyffsat bra och det blir nog bättre när man kommer igång och spelar på riktigt.

Efter träningen så åkte vi vidare till birsta city där shopping stod högst upp på listan. Min mage är ju inte riktigt på min sida kan jag lova, då jag har som magknip hela tiden. Så jag tyckte inte att det var så super roligt tillslut att gå i affärer, speciellt när vi inte hittade nått. Men efter att vi hade varit i alla birstas sportaffärer gjorde vi ännu ett försök på stadium där vi ansåg att det var lättast att plocka ihop något. Om ni undrar så måste laget ha gemensam klädsel då vi ska spela SM. Till slut så hittade vi iallafall ett ställ som blev kanon. Mycket nöjd! Lägger kanske upp en bild senare på det.

Ikväll blir det att ta det lugnt, titta på tv och sova.




Jag gillar dig <3


Kommentarer
Postat av: maria

Jag är också väldigt nöjd!! :D Blev ju superbra till slut, kanon att du såg de annars hade det blivit jobbigt att hitta nått -.- :)

Jossan gillade att det va lite rosa i tröjan ;) Eller jackan eller vad man kallar det ;)

2009-03-01 @ 13:32:11
Postat av: Nathalie

Ja känns super skönt att vi tillslut hittade något, annars hade det varit lite tungt. Men nöjd blev vi nog allihop :D Kanon att jossan gillade den, så att hon kan heja på oss ;)

2009-03-01 @ 14:14:18
URL: http://nathaliefalt.blogg.se/
Postat av: maria

Bäst för henne att hon hejar på oss ;)

2009-03-02 @ 13:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0