Ansiktbehandling

Gud så otroligt skönt det är med ansiktbehandling, men gud så flossig jag blir i mitt ansikte efteråt. Ingen vacker syn. Sedan blev det ju ett missförstånd med hela skiten så det blev jobbigt. Men, förhoppningsvis löste det sig bra!

Efter behandlingen så blev jag hämtad av mormor och jag åkte med henne hem för att äta lite mat. Vid halv 2 så skjutsade hon hem mig. Direkt när jag kom hem, gick jag in klädda på mig mycket kläder och sedan gick jag ut en prommenad med laban i skogen. Kom hem för en halv timme sen ungefär och nu sitter jag här och lyssnar på lite musik.

Ikväll ska jag nog till Ida, vi lär nog inte göra så mycket bara snacka och titta på tv. Alltid lika trevligt.

Cyaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0