Ännu en solig dag

Hoppas att vädret håller i sig, eller iallafall soligheten! Det är så underbart härligt när solen tittar fram, man blir så mycket gladare och piggare då. Idag har jag varit in en snabbis på skolan, ätit lite bagetterian mat med några klassisar och varit allmänt seg. När jag tillslut kom hem, så hade hunden varit ensam nästan för länge så jag bestämde mig för att gå en lång prommenad med honom till mormor och morfar. Sagt och gjort tog jag på mig kläder och traskade iväg ut i solen. Det var härligt! Kom hem för bara en liten stund sedan och nu sitter jag här. Ska snart byta om och äta lite mat och sedan åker jag ut till hallen. Ska spela match klockan halv 7. Det var ett bra tag sedan vi spelade match nu så hoppas att det går bra. Efter matchen blir det hem, duscha och titta på andra avenyn.

Ha en bra kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0