Analogt

Projektarbetet för min del innebär dagar i mörkrum. Idag var jag och Malin flitiga och höll på att fixa hela dagen. Blev endel kopior och mer ska det bli! Runt 3 fick jag skjuts av Malin till stan där jag träffade upp Ida för att vi skulle gå och fika. Det slutade på charm där vi tog oss varsitt winerbröd. Var ett tag sedan vi träffades nu så det var härligt att umgås igen. Snackade lite och sedan gick vi för att åka med pappa hem. Kom hem för en liten stund sedan har hunnit äta lite mat och nu sitter jag här. Inhandlade mig en bok idag också. Så ska kanske bänka mig i sängen med den en stund sedan, men först blir det till att glo runt lite här. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0