Alla hjärtans dag

Idag är det alla hjärtans dag om du nu möjligtvis har råkat missat det! Denna dag är till för att "firas" med dina nära och kära, kompisar eller vanligast med din pojk/flickvän. Dock är det ju tyvärr inte alla som har någon att tillbringa denna dag med. Jag tycker att det är lite väl överskattad med hjärtan hit och dit. Kärleken är något som borde uppskattas varje dag och inte speciellt mycket någon annan. Extra mysigt är om man har någon man gillar (pojk/flickvän) att tillbringa den med, hitta på något extra myisgt och bara vara nära varann. Dock är ju jag en av dom som inte har någon pojkvän så jag spenderar denna dag med familjen och snart så kommer min bästa vän Ida hit och gör mig sällskap. Vi ska bara ta det lugnt framför tv och äta allt för onyttigt snask. Hoppas ni har någon som ni står exrta nära som ni kan tillbringa denna kväll med och hoppas dagen i sig har varit bra!


Glad alla hjärtans dag på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0