21 december

En trött Nathalie som nu sitter här kan jag lova, ska faktiskt snart gå och duscha och sedan krypa ner i sängen och jag kommer nog garanterat somna som en stock..

Idag har jag jobbat 11-19:30, det var några jobbiga timmar..Jobbigt när det inte flyter på med folk lixom utan det är bitvis rusch och bitvis är man ensam. Efter jobbet gick jag iallafall och solade en stund, det var grymt skönt! Sedan kom pappa och hämtade mig och vi åkte hemåt. Jag åt mig lite mat och sedan har jag tittat runt här.

Imorgon är det tisdag och jag är ledig så dagen kommer att spenderas med för lite sovmorgon och sedan blir det stan med Elin. Blir trevligt de!

Annars så har snön visat sig mer och mer, har en helhög att leva på nu! Det är mycket trevligt såhär i juletider tycker jag :) Man blir mycket gladare.

Men nu ska jag nog duscha lite, god natt!

/ n

Kommentarer
Postat av: Julia

Kan du inte uppdatera lite? :)

2010-04-12 @ 17:55:55
URL: http://spjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0