18 december

Kylan håller i sig minsann.. Shit, idag var det runt 20 minus grader och imorse blev det både långkalsonger, massor av tröjor, mössa och vinterskor på morgonens promenad. Promenaden spenderades med pappa och såklart Laban, vi gav oss runt halv 11 iväg på julgrans jakt och vi hittade faktiskt en som nog får duga. Haha, jag kan lova att jag inte trodde att man kunde vara så kräsen på gran, men usch så många fula granar det fanns, konstigt att man har någon åsikt ens, men så var det haha..

Efter att vi ungefär 1 timme senare kom hem så blev det sitta här vid dumburken och glo lite och sedan blev det åka med mamma till ica och handla. Det blev att handla lite inför jul så det blev en massa kassar.

Lite senare blev det god middag och sen dess har jag suttit i soffan framför tvn och bara slappat. Imorgon väntar jobb 13-20 och sedan blir det hem och käka lite middag och sedan är jag nog helt slut vilket nog kommer resultera i en tidig kväll då söndagen också består av jobb, 08:30-15.

Men nu ska jag bara glo runt här och lyssna på lite musik och sedan blir det sängen. Hoppas ni haft en trevlig kväll :)

/ n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0