Underbart

Idag var det första dagen på länge som jag kände mig riktigt ledig. Sov ut, klev väl upp runt halv 12, åt frukost, tog en prommis med laban i skogen och sedan började jag hjälpa mamma med att måla systers väggar i rummet. Det brukar vara ganska roligt att måla men det var fan inte roligt, färgen sög in som bara den i väggen och en burk färg som skulle räckt till alla väggar räckte till knappt en. Så har slitit på med att måla en stor del av dagen och när det var färdigt så blev det lite solning och sedan var jag ut och sprang en sväng i skogen. Benen kändes som bly så det var jobbigt, men tog mig iaf runt och nu ska det bli ändring på det här. Börjar cykla till jobbet nästa vecka igen.

Nu är klockan strax efter 8 och det började nyss en film på 4:an dock ska jag inte se den eftersom mamma hyrt en film som vi ska kika på, har redan sätt den men ändå blir trevligt. Funderar på att poppa en påse popcorn till också, onyttigt men så jävla gott!

/ n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0