Sjukling

Yesbox, jag är sjuk. började igår (söndag) då jag kände mig hängig redan på jobbet. Jobbade 08:30 - 15:00. Var chafför på lördagen också så kom inte i säng förens runt 3 så med få timmars sömn pallrade jag mig iväg till jobbet. Var som sagt ganska seg och väntade bara på att få sluta. Åkte hem, bytte bil och åkte hem mot stan. Firade kusin och Anette i efterskott och sedan åkte vi hem. Jag hade då feber och la mig direkt i sängen för att få upp värmen, frös som en tok.

Slutade med att jag innan jag skulle sova tog tempen och hade då 39 graders feber. Somnade som en stock och imorse vaknade jag, mådde fortfarande sådär så ringde och sjukanmälde mig eftersom jag skulle jobbat idag. Har inte gjort någonting alls idag. Har dock fått i mig lite mat vilket jag inte fick igår. Har haft jätte ont i huvudet och kroppen hela dagen och febern har pendlat fram och tillbaka. Får se hur jag mår imorgon. Mår jag bättre så är det jobb som väntar.

Nu ska jag titta på tv och slappa.

/ n


Kommentarer
Postat av: josefin

Jag har också lyckats bli sjuk jag, fast jag har som tur är inte feber utan är "bara" förkyld, :( får hoppas på att bli frisk fort ;)

2009-09-01 @ 18:04:22
Postat av: Nathalie

ajdå, jag tror att det är många som är sjuk nu :/ sviniga förhållanden oså ;) hoppas du kryar på dig!

2009-09-01 @ 23:23:38
URL: http://nathaliefalt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0