Efter en middag

Sitter nu här efter att ha ätit lite mat. Dagen har spenderats på stan med min kusin, Amanada. Vi gick runt, kikade och snackade på. Det var trevligt och jag är glad att jag har henne som kusin, bäst!

Shoppade inte alls mycket utan bara några små grejer. Runt halv 6 så gick vi till bilen för att åka hemåt. Jag skjutsade hem henne och sedan åkte jag hem till mig. Kom hem för bara en liten stund sedan alltså.

Nu ska jag vänta på att min vän Elin pelin ska ring och säga att hon är färdig. Vi ska nämligen åka och sola lite grann! Börjar blekna bort nu så hoppas att jag får lite färg.

Imorgon är det fredag och jag, Elin och Amanda ska boka hotell i thailand. Kommer bli kanon, tror att jag kommer inse imorgon att vi snart åker dit och har det underbart! Sedan på kvällen blir det utgång, hoppas på en trevlig kväll.

/ n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0