Varmt

Nu är vi framme på phi phi. Efter en ganska hög förväntan på detta ställe blev vi lite besvikna. Det har inte klaffat riktigt rätt mellan bilderna man hade i huvudet om detta ställe och hur det var. Men nu är vi här och har bokat upp oss tre nätter på ett hotell.

Har nyss varit och ätit lite middag och nu sitter jag och cassandra på ett internet cafe medans mamma och pappa sitter och tar sig varsin drink. Det är superduper varmt här och efter båtturen så såg vi fram emot ett svalkande dopp i havet men fyfan vad varmt det var i vattnet. Helt seriöst så brände man sig nästan, det var runt 40 grader i vattnet.

Testade även att finna ett trådlöst nätverk på hotellet men det fanns inte, vilket innebär att jag inte kommer blogga lika mycket som förut.

Hoppas att ni ala har det bra där hemma! Nu ska jag gå bort till mamma och pappa.

Pappas dagbok
Dag 9

Näsblod

Kommentarer
Postat av: maria

40 grader i vattnet!!!!!! :O Shit inte lite det, så varmt får kalla Sverige det aldrig i luften ens den varmaste sommaren :( Kanske 40 minus typ längst norrut inte vet jag ;P Men men hoppas du har det bra!! :D

2009-04-23 @ 17:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0