Vackert väder, solen skiner idag, oboy!

Så har ännu en dag runnit förbi. Den har även den som många andra dagar spenderats på stranden i solen, alltid lika härligt!

Imorgon ska vi ut på en tur. Det blir speed boat ner till koh rok för snorkling. Ska blir roligt eftersom det ases som det bästa dykvattnet där nere så hoppas på att se mycket under ytan. Blir borta hela dagen. Blir hämtad här på hotellet runt 08:30. Kameran följer självklart med så lite bilder kommer jag nog kunna bjuda på.

Annars så är allting bra förutom att vi alla nog börjar få lite ångest på att vi snart ska åka hem. Såklart ska det bli lite skönt att komma hem också då vi är ganska less på thai maten men stranden, solen, havet och värmen vill nog ingen av oss åka ifrån!

På söndag så flyger vi ifrån krabi upp till bangkok och där kommer vi vistas i 3 nätter innan hemgång. Känner mig inte så pepp på att åka dit nu kan jag lova. Men nu är det så och det är bara att njuta av läget och hoppas på att man kan få se en annan del av Bankok denna gång.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan klä mig för kvällen, får se om det blir middag inne i Saladan ikväll eller om vi äter här på stranden.

Lovar att jag ska uppdatera med lite bilder ikväll också, så håll ut :)

Kommentarer
Postat av: maria

Gud va kul o snorkla! :O :D Bilder vill man se ja!! :D

2009-04-27 @ 22:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0