Resfeber

Shit, nu känns det att det börjar dra ihop sig! Packade väskan idag och nu har jag väldigt ont i magen, svin nervös. Känns iallafall grymt skönt att ha packat väskan full med sommar kläder, klänningar, shorts, kjolar, linnen, flippflopps, m.m. Grymt najs! Nu är det inte många dagar kvaar hurreni. Hela 3 dagar.

Idag var jag iallafall in till skolan och skrev ut alla bilder till min portfolio, var även ner på bokia och handlade en pärm med palstfickor. Efter att jag satt in bilderna i den så överlämnade jag den till läraren som ska ha den tills jag återkommer. Känns skönt att ha det färdigt. Och ikväll var även Marie här, jag plåtade deras bröllop i sommras och vi gick igenom lite bilder som jag ska skriva ut. Fixar det ganska fort och förhoppningsvis blir det färdigt imorgon.

Imorgon är det även uthämtning av studentmössan! Shit, vad konstigt det kommer att kännas när det kommer stå mitt namn på den. Då får man sig en riktig kick i baken som får en att inse att man faktiskt kommer sluta skolan detta år. Hoppas att man blir nöjd med resultatet bara. Lovar att jag fotar den från alla håll och kanter imorgon och lägger in den.

Nu ska jag snart krypa i säng, god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0