Imorgon

Imorgon beger vi oss iväg. Ikväll är det alltså sista natten på 1 månad hemma. Imorgon börjar dagen med tidig uppstigning, tåget mot arlanda går härifrån 08:11 på morgonen. Sedan så blir det lite väntetid på arlanda och sedan går planet runt halv 3 till thailand. Kommer att vara grymt nervös och spänd innan påstigning av planet och vid lyft. Men efter det brukar det släppa, när man väl är i luften och på bra höjd så kan man släppa allt och känna att man är påväg till paradiset. Ska självklart försöka blogga där nerifrån och att det går är det ingen tvekan om men frågan är hur mycket tid jag vill spendera framför datan. Men när jag väl sitter så ska jag försöka uppdatera er med det mesta.

I en månad framöver kommer alltså denna blogg vara som en resedagbok för mig, det mesta kommer att kretsa kring thailand och hur jag har det och vad jag gjort.

Nu ska jag snart ta och borsta tänderna och lägga mig i sängen. Vi hörs imorgon.

Ida, du vet att du är en underbar person och jag är verkligen väldigt tacksam över att ha dig som vän! Jag kommer att sakna dig så mycket, men när jag kommer hem igen och då ska vi ses och umgås som aldrig förr <3

Kommentarer
Postat av: Ida

Ha det helt underbart nu vännen, saknar dej sjukt mycket redan!! Men snart ses vi igen!

Pusss

2009-04-11 @ 13:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0