I Thailand

Hej, nu sitter jag i thailand på koh lanta. Det fanns öppet nät här så jag kan sitta på min lilla dator. Vad vi vet än sålänge så kommer vi bo kvar här i 3 nätter och sedan söka nytt boende här på koh lanta. Vi blir här i en vecka och sedan åker vi vidare men vart vet vi inte än.

Klockan är nu strax efter 6 här och för ungefär 1 ½ timme sedan masade sig familjen från solstolarna in och duschade. Snart ska vi åka in till saladan och käka mat. Jag och cassandra tog en strand promenad idag med våra vita kroppar och solen tar som fan. Det har varit molnigt idag men sjukt varmt och fuktigt. Jag har iallafall lyckts bränt mig lite i ansiktet så nu blir det till att vara försiktig.

Nu ska syster låna datorn lite och sedan blir det tuk

Kommentarer
Postat av: Rille

Är inte ett dugg avis på er :-(. Här hemma hade vi faktiskt soligt och nästan 18 grader i skuggan och det duger det också. Hälsa de andra.

2009-04-11 @ 19:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0