stress

jag tror inte att min kropp är i världensbästa skick. :/ onte i magen/ illamående är något som plågat mig nu i nå år men på senare tid har det blivit annorlunda det bränner till i magen. Ont i käkarna har och oxå och tandläkaren sa att det var en stresssymtom för jag sitter och biter ihop med tänderna. ikke good! Så jag går nog och bär på en inre stress vilket är jobbigt. Sova i dagens samhälle är något man behöver men hur jag än bär mig åt kommer jag aldrig i säng före 10 och somnar inte förens vid 11-12. nu är det ovanligt mycket i skolan också vilket man inte är van vid! och det tar nog också på ens krafter en hel del.

Precis suttit och gjort klart 2 saker angående skolan. läst igenom kapitlett som vi har prov i på måndag samt skrivit en svenska logg som vi lämnar in varje vecka. vi fick välja en valfri bok och sedan har vi fått uppgift för varje vecka som vi ska skriva om, denna vecka var det om bokens miljö.

som jag nämde i tidigare inlägg skulle kanske älsklingen komma upp till mig i helgen men så blev det tyvärr inte :( får hoppas att han kommer upp nästa helg istället. Saknar honom så himla mycket! <3

Nu ska jag kika runt lite här på internet och sedan vid 8 ska jag placera mig framför tvn och se idol!
trevlig kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0