helg

och så var det äntligen helg! alltid lika skönt att få sova ut och bara ta det lugnt. ikväll händer inget speciellt ska titta på lite program och sedan kanske jag lägger mig i sängen och tittar på en film har laddat hem några som jag måste se :) imorgon blir det troligen upp tidigt. vid 10 ska jag med mamma och morfar upp till stugan och fixa lite. idag har jag känt mig allmänt less på allt. det är så mycket som snurrar i huvudet så mycket man funderar över.

Saknar min lilla ängel, gumman. Alltid när man förlorar ett djur så förlorar man en bästa vän. En hund är det något speciellt med för mig eftersom jag i hela mitt liv haft en hund vid min sida. Man fäster sig så hårt vid dom man lever ändå med dom i ungefär 10 år och när dom bara försvinner tappar man en familjemedlem. Det är jobbigt att komma över. Men man får tänka på att hon har det bättre där hon är nu. Men det är ändå svårt :(


hoppas ni får en trevligt kväll


Kommentarer
Postat av: julia

Jag vet hur det är att förlora ett djur. När vi tvingades ta bort min katt som blev påkörd grinade jag floder. Kan inte minnas att jag gråtit så mycket någon gång.

2008-09-26 @ 20:59:19
URL: http://spjulia.blogspot.com
Postat av: Nathalie

nej det är verkligen svårt att förstå att de inte finns mer :( som jag sa det är som att förlora en familjemedlem.

2008-09-26 @ 21:29:44
URL: http://nathaliefalt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0