friluftsdag

hade friluftsdag idag på skolan. men jag har varit hemma men man kan säga att jag varit ute endel ändå :) men jag har även gjort endel som behövdes göra. har bland annat städat hela huset vilket jag hoppas uppskattas av mamsen :) sedan som ni vet var jag på studiebesök hos Jehovas vittnen igår kväll och uppgiften ska vara inlämnad på fredag, tror jag. så kände att jag behövde ta tag i det så har suttit nu någon timme och skrivit klart det :D känns väldigt skönt! pratademed älsklingen igår och troligen kommer han på fredag vilket skulle vara underbart! vill bara pussa och krama på honom. så jag hoppas, hoppas, hoppas att han kommer upp <3 

ikväll ska jag iväg och titta på en film med ida, emma och idas mamma :) 

nu ska jag kila hejdå!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0