trött

lång dag :/ klev upp kvart i 9 eftersom söndagar innebär träning tillsammans med laget ute på gärde klockan 10. så åt frukost bytte om och drog iväg. först körde vi fys och sedan kände vi på isen lite men så himla mör i benen så tog det lugnt för att inte skada oss. men det kändes skönt att vara ute på isen igen! på tisdag drar det igång på allvar med juniorträningen. kommer träna 3 ggr i veckan på is plus spel i serien oså :)

efter att vi tränat klart vid ungefär halv 12 så drog jag och pappa upp till stugan för att fixa lite. när vi kom upp dit och körde in på gården körde pappa upp en liten bit på gräsmattan och det skulle han inte ha gjort! när han skulle backa slirade hjulen ner i marken så där satt vi.. försökte med alla möjliga knep troja för att försöka komma loss men inget funkade. men tillslut kom det några med 4-hjuling som kunde dra upp oss.

kom hem för bara en stund sedan och är helt slut vill bara sova! ögonen håller på att falla ihop men går jag och lägger mig nu så kommer jag inte kunna sova sedan :/ så jag får försöka hålla mig vaken :)

haft en bra helg ?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej snygging!

Skulle du vilja få kläder från H&M eller Gina Tricot helt gratis?

Klicka på länken här nedan ochh bli medlem, hur enkelt som hellst hörru. Allt är 100% gratis, kostar inget att bli medlem och ingen smygkostnad alls! do it, bli medlem!

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=6935

2008-10-12 @ 17:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0