tårtkalas

idag var det dags för guldtrofens första tävlingsdag. vilket bestod av tårtkalas! alla 3:or på hedbergska skolan skulle baka en tårta som skulle representera sin klass. några tappra personer i min klass tog på sig den uppgiften i våran klass. resultatet vart kanon! måste säga att den var över förväntningarna. mycket bra jobbat där :) inte nog med att den såg bra ut den var god också :) hoppas på en bra placering vilket ger mycket poäng :D
kan lägga in en bild på resultatet när jag har tillgång till en ;)

efter tårtkalaset gick jag med emma ner på stan för att möta upp syster som skulle titta på en balklänning. blev en kortis på stan och sedan bussen hem till njurunda.

har nyss tagit mig i kragen och skrivit klart min läslogg som skulle varit inne i fredags.. -.- har massa annat skolskit som också måste göras med jag har verkligen ingen ork! imorgon blir det inte mycket plugg heller eftersom jag slutar skolan halv 5 och ska på träning klockan 6. är hemma runt halv 9 och då ska det duschas och sovas. :/ tufft. ingen speciell lust att sitta och plugga i helgen men har inget val eftersom jag har religionsprov på måndag.. suck..

nu ska jag läsa vidare lite om hinduism och buddhism! roligt värre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0