tandläkaren

uscha, kom precis hem från tandläkaren. fick en ny tid när jag var där på koll eftersom jag har så ont i käken vilket troligen beror på stress. var iaf där nu imorse för att göra avtryck till min skengrej som jag ska sova med. oh fyfan vad det var läskigt! usch fick fan kräkreflexer hela tiden! men nu är det gjort iaf vilket känns skönt. fick även en ny tid nästa fredag vid 08:40 vet inte vad jag ska göra då men troligen ska dom testa den där grejen. sällan jag inte får sovmornar :/ idag börjar jag lixom halv 12 men nej jag är uppe kvart över 7eftersom jag ska till tandläkaren.

ska åka med morfar in till skolan idag eftersom han skulle till tandläkaren vid 11. vet inte om jag ska ta en liten sväng på stan innan vi börjar får se hur det blir. har 3 lektioner idag, slutar typ 14:10 troja. efter skolan kommer mamma in och hämtar mig för vi ska gå på birsta :)

uppdaterar troligen ikväll igen
ha en bra dag : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0