sjukhusbild

ja idag var det redovisning av foto projektet sjukhus bild i slutet av inlägget får ni se mitt resultat :)

dagen började med skola och sedan ett långt väntande. tjejerna i klassen hade bokat studion så fulade oss lite där för att få tiden att gå! efter redovisningen fick vi sluta och gå hem. var hemma vid ungefär halv 4. har nyss suttit och pluggat lite till matte provet som vi har imorgon! hoppas verkligen att det går bra håll tummarna.

igår kväll åkte jag och pappa till NSK för att jag skulle för första gången få köra bil. var himla nervös när jag väl satt där bakom ratten men jag klarade det mycket bra för att vara första gången :) lite trixigt att hitta dragläge men det blir nog lättare nästa gång.

mamma och pappa har varit tillsammans i 20 år idag, grattis till dom :) det ska vi fira med att gå ut och äta på resturang! ska nu hoppa in i duschen en snabbis och byta kläder sedan bär det av in till stan.

vill att du ska, faktiskt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0