Övningsköra

Idag är det tisdag. Har nyss kommit in efter en promenad i skogen med hunden. skönt att få lite luft. solen skiner men det är förbaskat kallt tycker jag :/ snart blir det väl ännu kallare så det är bara att börja vänja sig!

igår fick jag hem mina papper från vägverket om att jag får övningsköra. börjar faktiskt bli lite taggad inför det nu. så ska kanske redan ikväll ut och ta mig en tur med pappsen! men mycket annat jag också skulle behöva göra.. plugga inför matte b provet på torsdag, skriva läsloggen, fota sjukhusbilden sedan är det säkert nå mer..

nu vet jag inte vad jag ska hitta på.. tror att jag ska slå igång ett avsnitt av andra avenyn faktiskt  : )
ha en trevlig kväll allihopa! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0