onsdag

så har halva lov veckan gått. känns som att jag entligen börjar komma ikapp mig själv, utvilad oså. imorse när jag vaknade däremot så mådde jag svinigt illa :/ det är de värsta som finns när man går med en klump i halsen och tror att något ska komma upp.. skulle spendera dagen ute på birsta med elin vilket inte blev av för min del eftersom jag inte känner mig helt hundra :( vi får hoppas att det går över !

ikväll kanske jag skulle hitta på något med ida men vi får se hur det blir med den saken jag har inte hört något mer sen igår :p och vi får även se hur jag mår med illamåendet , om jag orkar osv. men förhoppningsvis bättras det på under dagens gång!

igår kände jag mig allmänt less faktiskt.. så mycket som började snurra i huvudet vilket ledde till att jag fick fälla en tår. och ALLTID när man börjat gråta så kommer man på ännu mer saker att vara ledsen för och därför blir det mer och mer. men gråta bör man annars dör man så det var de jag gjorde igår :) fällde en liten tår.

har nyss dammsugit huset vilket var väldigt duktitg av lilla mig :) tror jag ska ta mig tid för att röja undan lite på mitt rum också, det skulle behövas! sedan får vi se om jag kanske tar mig tid att åka till bommen och sola, vilket skulle vara skönt. men får se hur det blir med den saken.

naj, nu ska jag ta mig i kragen och göra något åt mitt rum faktiskt :p
vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0