Köra bil

idag är det lördag och solen har visat sig :) efter att jag ätit frukost imorse vid ungefär 11 gjorde jag mig iordning och sedan åkte jag och pappa iväg för att jag skulle övningsköra :) vi hittade en väg som passade bra. körde på nsk:s parkering i tisdags och det var jobbigt det gick bara runt runt :p men nu hittade vi en bra raksträcka med lite trafik som jag kunde köra på :) det gick väldigt bra tycker jag. växlade upp mig till 4:an :D så snart befinner jag mig på vägarna. kanske redan imorgon får jag köra på stor väg i trafik får se hur det blir.

efter att varit ute och övningskört i ungefär 1 timme åkte vi hemåt jag åt lite mat och sedan följde jag med mamma ut och sprang. folk som känner mig vet att jag inte är så jävla aktiv :p men jag orkade faktiskt! :) ska bli skönt nu när curling säsongen startar då man kommer igång att röra på sig lite mer! :) troligen går vi ut på is redan imorgon :D ska bli roligt och se om man kan hålla sig på benen men det går nog bra. första tävlingen är den 24-26 oktober så blir hård träning inför de :) sedan blir det troligen div 1, Härnösand Classic, Junior SM och SM-lag . hoppas på en rolig säsong och att det kommer gå bra för oss men det känns som att det :)

någon som är intresserad av tåg biljetter Sundsvall-Stockholm under höstlovet, vecka 44? Jag har nämligen en tur och retur biljett som jag inte kommer få någon användning för. För mer info om du är intresserad hör av dig till [email protected]

nu ska jag ut och köra lite mer bil :) se upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0