jobb

känner som att jag skulle behöva en sovmorgon nu snart! börjar halv 11 idag men jag är uppe med tuppen för att vara flitig och hinna jobba. åkt till jobbet vid 7 ungefär :/ imorgon börjar jag också sent.. börjar halv ett vilket innebär en lååång sovmorgon. men nej jag ska upp då med :/ ska vara hos tandläkaren 08:40..suck.. mycket är det i skolan också vilket gör en mycket stressad speciellt när man inte har någon ork alls.. jaja, jag är ju iaf inte blöt om fötterna :)

idag börjar jag som sagt halv 11. första lektionen är på ungefär 1 timme. sedan har jag hål i 3 jävla timmar innan individuellavalet börjar.. slutar halv 5 och då ska jag möta upp pappa på stan för att äta något och sedan blir det träning!

kanske bloggar lite sedan när jag har den där roliga hål timmen mitt på dagen. tror jag ska ner med emma på stan då och titta på balklänning också :)

nu ska jag dra ut hunden på en promenad och sedan bär det av till bussen och skolan!

have a nice day :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0