helgen

Fredag: I fredags efter maten så kilade jag raskt upp till min vän Elin :) vi hade mycket prat att ta igen och det är alltid lika skönt att kunna prata med dig kan jag lova! you're wonderful. vi pratade alltså en hel del.. tror inte det gick att få stopp på oss när vi väl börjat :p hade även på idol på tv:n inte för att det blev så mycket tittande men såg att Yasmina åkte ut vilket jag redan innan hade listat ut.. tycker inte att hon passade in bland de andra deltagarna.. fram mot 12 tror jag klockan var begav jag mig hemåt och kröp sedan ner i sängen!

Lördag: Äntligen fick jag sova ut! efterlängtat.. jag vakande runt 12 och klev då upp och åt lite frukost.. blev hämtad kvart i 2 av magnus och ida.. hade lovat idag att plåta deras innebandy match och det var mycket trevligt :) kom fram till hallen i skönsberg, fotade först lagbild och sedan satt jag och plåtade lite då och då under matchens gång. det slutade med 250 bilder tror jag :) hoppas du blev nöjd vännen !

efter att ha suttit i hallen från halv 3 till 6 så hade man ganska ont i rumpan kan jag lova :p men när ida blivit klar så åkte vi ner till stan, beställde kina mat och sedan åkte vi till ida och åt :) tittade film efter maten oså, mycket mysigt.. en väldigt trevlig dag, med god mat och ett bra umgänge! :)

Söndag: Söndagar innebär som vanligt för mig upp klockan 10 och iväg på träning.. så jag fick nästan tvinga mig själv upp ur sängen för att bege mig in till hallen. började med teori vilket är väl behövt eftersom vi inte riktigt spelar efter någon taktik! men nu har vi fått expertråd och hoppas på förbättring på det området. efter teori på ungefär 1 timme så gick vi ut för att träna på is och det var jobbigt.. söndag mornar är inte roliga.. efter träningen åkte jag hem, åt lite lunch och sedan var det bara att bänka sig ner med religionsboken! ..suck.. hade läst en gång och jag hade prov på måndagen.. men jag tror att jag fick in lite iaf.. sedan blev det tidig säng för mig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0