helg

skönt att veckan har nått sitt slut. men samtidigt inte hänt så mycket de senaste dagarna så känns jobbigt att man inte får ha något annat i huvudet. det är skönt med skolan när man inte mår topp man har kompisar som gör en glad och får en att tänka på annat. mycket som ska rensas ut nu i helgen.

dagen har varit okej. slutade vid 2 vilket var skönt! vädet gör en mer deprimerad än vad man redan är! usch hatar detta piss väder. i helgen ska jag inte göra så mycket. ikväll ska jag till ida, ska se idol oså. imorgon vet jag inte vad som händer följer kanske med mamma och pappa upp till stugan men får se hur det blir.

Mitt hjärta består just nu av ett jätte hål eftersom min pojke har lämnat mig. känns allmänt jobbigt att prata om det och jag tänker på saker vi gjort hela tiden. förhoppningsvis kommer det att kännas bättre med tiden och hålet sakta krympa.

Alla som stöttar och lyssnar ni är helt underbara går inte att förklara hur mycket ni betyder! skulle inte klara mig utan er

En helt underbar låt värd att lyssna på:

http://www.youtube.com/watch?v=4_tyCXYibZE

ni som vet hur man lägger in ett youtube klipp direkt i bloggen får gärna berätta :)

Kommentarer
Postat av: julia

Tycker jättesynd om dig, vännen. Även om jag inte har varit i exakt din situation så vet jag hur det känns, tro mig...







Jag finns här.

2008-10-03 @ 17:38:29
Postat av: Nathalie

tack <3

2008-10-03 @ 18:42:47
URL: http://nathaliefalt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0