god morgon

så var det tisdag då.. har nyss ätit mig en god frukost så nu är jag mätt i magen för en ny dag :) ringde precis mormor och frågade om hon kunde skjutsa ut mig och syster till frissan :) det gick utmärkt och hon kommer och hämtar oss ungefär tjugo i ett. ska alltså klippa mig idag, klockan ett har vi tid :) det är alltid så typiskt att man ska behöva klippa sig när man för en gångs skulle börjar få lite längd på håret. vilket jag troligen inte kommer ha efter frisör besöket eftersom det är hyffsat slitet :/ menmen, det bli nog bra ändå hoppas jag ;)

klockan är nu kvart över 11 och jag ska snart ta och klä på mig och sedan blir det en promenad med hunden :) sedan blir det väl till att fixa och dona lite innan mormor kommer och hämtar oss.

idag är det somsagt tisdag vilket innebär träning för mig. så ikväll klockan 6 befinner jag mig ute i hallen. har match i höstserien idag så håll tummarna att det går bra för oss :) förlorade våran första match i serien förra tisdagen så får hoppas på vinst idag :D är väl hemma ungefär vid halv 9, då det blir att ta sig en varm dusch och sedan blir det nog tvn eller datan som jag fastnar framför :p

lägger kanske ut en bild senare idag efter frisörbesöket :)   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0