God Morgon

Igår var det torsdag och jag var uppe med tuppen som vanligt för att vara duktig att jobba. Åkte bort till jobbet vid 07:10. Efter jobbet gick jag bort till solaruimet för att få mig lite färg :) Det var väldans skönt, men det gav en också väldigt mycket mersmak på att åkte utomlands. Det skulle verkligen vara underbart ! Åkte sedan hem och tog en dusch oså.

Sedan vid ungefär halv 2 fick jag besök av Jocke, stackaren som fick gå till mig från kvissle. Sry. Och som ni kanske ser så har jag en ny bloggdesign vilket är hans förtjänst :) Tack så mycket för det!

Klockan drog iväg och det blev dags för mig att åka på träning. Slängde i mig lite mat, bytte om och sedan kom morfar som skulle skjutsa in mig :)

Började träna vid 6 och kom hem runt 8. Jag tog mig då en varm dusch och sedan satte jag mig framför tvn. Var väldigt väldigt trött igår kan jag lova när klockan började närma sig 9 så orkade jag inte hålla upp mina ögon längre utan tog en tupplur i soffan, vilket ledde till att jag bara ville krypa ner i sängen. Det gjorde jag också, klockan var runt halv 10 när jag lagt mig i sängen, och det tog inte lång tid innan jag somnade. Somnade garanterat före 10.
 
Idag är det fredag och jag vaknade ungefär halv 10. Tro det eller ej, men det snöar ute! Ska man jubla eller gråta?
Idag har jag ingenting planerat, men något jag vet jag skulle behöva göra är att plugga. Har prov i samhälle på torsdag och jag kan inte ett piss :/

Men vi får se vad dagen har att erbjuda !
Kanske slänger in ett inlägg lite senare.

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0