fredag

idag börjar jag skolan halv 1 men jag var upp klockan halv 8 eftersom jag skulle med 08:15 bussen till kvisse. tandläkaren väntade.. väl där fick jag min skena och även en tandborste :) kände mig som en 5 åring när hon i reseptionen frågade om jag kunde fylla i ett papper och sedan sa glatt "också får du en tandborste".. haha :)

efter tandläkar besöket promenerade jag upp till mormor.. väntade där tills klockan skulle bli halv 10 då vi skulle åka hem och hämta syster som skulle till skolan. kom hem för en liten stund sedan och jag är himlans trött.. sitter i mjukiskläder från topp till tå och känner mig allmänt hängig. hoppas jag piggar på mig lite när jag fått på mig lite smink osådär..

tro det eller ej men jag fick en ny tid av min kära tandläkare också -.- jippi, ännu en förstörd sov morgon..
 
ikväll ska jag umgås med min kära vän Elin vilket ska bli kul :)

nu ska jag fixa iordning mig lite, gå ut med hunden och sedan bär det av till skolan för att ha en lektion! känns onödigt men jag får härda :D

cya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0