fota

idag var det en kort dag i skolan. började halv 9 med matte b och sedan bort till skolan på klassråd sedan slutade vi :p eller ja vi har fototid :) så jag var hemma vid ungefär 11. gick då ut med laban i skogen och idag var även kameran med! fick väl några bilder men i skogen är det så tråkigt eftersom det är mest björk och gran :/ så får nog ge mig ut efter vägarna någon dag och plåta lite mer :) efter promenaden hamnade jag framför denna plåt burk även fast jag har grymt mycket annat att göra.

så därför ska jag nu vara duktig och sätta mig och plugga lite!
ikväll blir det träning :) fortfarande träningsverk i magen och lite i benen så får se om jag håller mig på benen ^^

bild från skogspromenaden




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0