Underbart

Denna dagen har varit den härligaste på länge. Det började med att jag sovit ut lite, åt frukost, var ut med laban och sedan kom mormor och hämtade mig. Vi åkte ut till birsta för att spendera dagen där. Vi gick och strosade lite i affärerna på övreplan sedan gick vi till ikea och tog en varsin köttbullsmacka och sedan gick vi tillbaka till birsta city och gick då igenom nedre plan.

När vi sedan skulle bege oss hem så hade vi några kassar var att bära. Shoppat lite julklappar vilket känns skönt. Börjar bli mindre och mindre som ska handlas nu :)

När vi kom hem så var klockan strax över halv 3, jag slog in lite klappar hos mormor och sedan skjutsade hon ut mig till bommen där jag skulle få en ansiktsbehandling. Det var underbart skönt kan jag lova! Känner sig så mycket fräshare efteråt. Fick även frans och bryn färgning. Nöjd med resultatet och det blir nog ännu bättre när rödheten i fejset har lagt sig :p Blir så himla rödflossig i ansiktet efter att hon har klämt oså.

Kom hem för bara en stund sedan och har nyss ätit lite mat vilket var gott :) Det blir nog ingen träning för mig ikväll eftersom Ida skulle vila och känner inte för att åka ner själv. Men när jag tänker efter så kanske det var lika bra att det inte blev något eftersom jag har matte prov imorgon.

Så nu vet jag vad ska ägna mig åt den närmaste timmen, nämligen plugga matte. jiiiippppppiiiiiiiii!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0