Träning

Hej!
Sitter nu här har precis slängt i mig lite mat och hunnit bytt om. Ska nämligen på träning snart. Har match ikväll och nu är det banne mig tid för en vinst! Vi möter "mammorna" ikväll vilket man är extra taggad till ;) De ska vi bara slå, så är de! :D Är väl hemma till ungefär 9, halv 10. Då väntar en varm dusch, kanske lite te också såklart samhällsboken! "jippiiiii"

Idag efter skolan så kom jag hem gick ut en prommis med hunden i skogen i det fina vädret! Verkligen underbart, tror det var typ 9 grader ute :) Efter promenaden fastnade jag lite här och glodde runt lite och sedan tog jag mig i kragen för att plugga lite inför samhällsprovet som äger rum på torsdag. Jag hade inte ens öppnat boken förens idag. Bra av mig där :/

Jag satte mig i vardagsrummet med boken i högsta högg! Somnade dock efter 5 sidor eller nått. Så det blev inte så mycket läst idag heller. Förstår inte vart jag ska få orken ifrån! usch.. 

Idag gjorde jag klart mitt bildspel som vi ska redovisa på fredag. Började helt med det idag och blev klar på kanske 1 timme! Flitiga jag :) Känns underbart att det är klart iaf så att man kan andas lite. 

Nu ska jag packa ihop lite grejer inför träning och sedan ska jag åka iväg. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0