Tjolahopp

Kvällen har spenderats i curlinghallen. Har tränat och det kände bra måste jag säga :) Känns som att vi utvecklas mer och mer. Haft ganska mycket matcher oså nu de senaste helgerna och kom på mig själv idag att det inte blir så mycket nu framöver. Men där hade jag fel har nämligen 3 matcher redan nästa helg. Då spelar vi divition 3 här i Sundsvall. Har även en match i höstserien på torsdag.

Efter träningen åkte jag hem, pratade lite i telefonen och sedan blev det en varm dusch. Nu sitter jag här under täcket med både tvn och datan på. Vilken teknik galen människa man är egentligen. Iaf jag! Är det inte datan eller tvn som används så är det mobiltelefonen. Konstigt?

Måste säga att jag känner mig väldigt nöjd efter behandlingen igår. Nu har jag svarta ögonfransar 24/7 och ögonbryn som syns ;) Vilket inte skulle hänt om jag hade min vanliga färg eftersom jag är väldigt ljus. Inte en mörk ögonfrans någonstans! Men nu finns de där vilket är skönt! :)

Nu ska jag glo runt lite här på datan, titta lite på tv och sedan släcka ner allt och sooooova!

Gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0