Tisdag

Halllllllååå! :)
Idag är en av 2 dagar veckorna framöver som jag måste till skolan, eftersom jag har matte b. Så det blev att pallra sig upp vid 7 för att ta 8 bussen till stan. Efter matten så gick jag ner till bussen och klockan halv 11 var jag hemma igen :)
Ingen lång dag alls för mig alltså.

När jag kom hem så åt jag lite och nu har jag nyss kommit in. Jag tog en promenad med Laban i skogen. Kameran fick också följa med så bilder kommer förmodligen lite senare.

Har ju som sagt APU nu veckorna fram till jul och läraren som vi har vill ha en en "planering" på vad vi ska sysselsätta oss med imorgon. Så nu ska jag sätta mig att skriva ner några rader till honom.

Uppdaterar sen med bilder från promenaden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0