Söndag

Så var det sista dagen på lovet. Det har varit underbart skönt att haft ett lov och jag tycker det skulle varit ännu mer underbart om det varat lite längre :) Menmen, ska ändå bli skönt att komma tillbaka till skolan och träffa alla igen! Inte så mycket jobbigt kvar denna termin. Vecka 45 som börjar imorgon har vi vanlig skolvecka men sedan vecka 46 så går vi ut på APU fram till jullovet :D så det känns skönt.

Idag vaknade jag ungefär vid 10, efter att ha ätit frukost och klätt på mig så åkte jag med mamma ut till bommen eftersom jag skulle inventera på parrots. Det gick på ungefär 5 min. Vi åkte sedan vidare därifrån ut till gamla berga där vi hämtade lite hö till kaninen vår.

När jag sedan kom hem så drog jag och pappa direkt iväg för att jag skulle övningsköra :) Det gick väldigt bra om jag får säga det själv. Vi började att köra lite på gamla E4:an där det inte är någon trafik. Sedan tyckte pappa att jag skulle ut i trafik så han körde bilen till myre och sedan körde jag därifrån hela vägen hem :) ! Måste säga att jag är väldigt stolt över mig själv, eftersom jag endast kört 4 ggr med idag.

Jag fastnade framför tvn och klockan tickade iväg. Här sitter jag nu och lyssnar på lite musik. Senare ikväll bär det av till mormor och morfar som ska bjuda på middag :) mysigt, mysigt.

Bilderna från gårdagen som finns i tidigare inlägget kanske inte är dom finaste, speciellt inte huvudrätts bilden :p Men det var så att jag tog mat, var as hungrig så jag glömde totalt bort att fota så det var bara att ta en till portion och då blev det ett kort också! Den bilden är inte den bästa, men det får duga ;)

Vad gjorde ni på halloween (igår)?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0