Söndag

Hej!
Idag har jag varit på stan nästan hela dagen. Åkte in dit till 12, gick med syster. Det var ju julskyltning där idag. Någon julkänsla kan jag dock inte säga att jag fick. Tråkigt väder! Det har regnat hela dagen här. Hittade äntligen en klänning som jag givetvis köpte. Inhandlade även ett par leggings.

Vid 4 kom pappa och hämtade mig i stan och vi åkte ut till hallen. Tränade i ungefär 1½ timme. Åkte sedan hem åt god mat. Och sedan packade jag. Känns som att det fattas endel i väskan men jag hoppas att jag får med mig allt.

Imorgon åker jag alltså upp med Emma och Malin till Vemdalen och spenderar de 3 närmaste dagarna där. Det blir till att plåta massor, äta gott och ha roligt! Känner mig väldigt taggad och det ska bli skönt att få komma till en "riktig" vinter! Hörde av en i laget att det snöat 35 cm där inatt. Härligt.

Nu blir det till att glo runt lite här och sedan titta på andra avenyn.
Ni hör av mig igen på onsdag då jag kommer hem från fjälls.

Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0