Södra berget

..Där har jag spenderat ena halvan av min dag. Blev att kliva upp vid 10, åka in till kuben med mamma och pappa till 11 för att möta upp Anette (mina kusiners mamma). Vi skulle nämligen vara hurtiga och åka upp till södra berget och ta oss en promenad med hundarna :)

Väl uppe på berget började vi traska oss bort mot ängen. Vi skulle gå ett spår där det inte gick så mycket folk eftersom det är skönast om hundarna kan strosa fritt :) Vi gick in på en 5 km sträcka. Vi gick, gick och gick. När vi efter en mycket härlig runda kommer fram till parkeringen tittar vi på en karta och det visar sig att vi kanske gått 1,5 mil, haha. :p Var ute i ungefär 1½ timme, kom hem för bara en liten stund sedan. Åt då korv med bröd och räksallad. Gott!

Hade kameran med mig upp, blev väl inte alltför många bilder eftersom det hade blivit lite enformigt då vi bara gick i skog. Men jag har några bilder som kommer upp här i bloggen efter redigering :)

Håll utkik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0